تازه ها
تازه ها





5 نکته ضرروری برای بازاریابی به‌وسیله ویدئوهای تبلیغاتی

احتمالا می‌دانید که در حال حاضر ساخت ویدیوهای تبلیغاتی راه موثری برای ایجاد ارتباطی معنا‌دار با مشتری است، اما چه زمانی و چگونه باید آن را در آمیخته بازاریابی بکار برد؟

ویدئوها نتایجی به همراه دارند، بازاریابان با تجزیه و تحلیل و گزارش های موجود می‌توانند بفهمند که کدام ویدئو باعث بستن بیشترین قراردها شده و کدام دارایی بیشترین بازگشت سرمایه را دارد. در اینجا پنج نکته که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه ویدئوهای خود را افزایش دهید، معرفی می‌کنیم.

1 . ویدئوهای کوتاه بسازید.

به گزارش بی بی سی نیوز به طور متوسط دامنه توجه کاربران در حدود هشت ثانیه می‌باشد. ممکن است که شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید اما فقط چند ثانیه برای جلب توجه فرصت دارید، مخاطبان هرگز بیش از سه دقیقه منتظر نمی‌مانند. به عنوان یک اصل، ویدئو خود را سه دقیقه و یا کمتر بسازید تا مطمئن باشید که مخاطبان شما را تا پایان آن همراهی خواهندکرد.

2 . داستان بزرگی برای گفتن داشته باشید.

بزرگترین درس بازاریابی محتوایی این است که داستان نباید در مورد شما باشد بلکه در مورد آنچه برای دیگران انجام می‌دهید باشد. اگر شما فروشنده تجهیزات و پانل‌های خورشیدی هستید، پیام ویدئو شما باید بروی مسائلی مثل حفظ کره زمین و جلوگیری از گرم شدن زمین متمرکز شود. اگر فروشنده نرم‌افزارهای ارتباط از راه دور هستید داستانی در مورد ارتباطات افراد در دنیای واقعی بگویید. در نهایت نیز داستان بزرگتر را برای برند خود بگویید نه برای آنچه می‌فروشید. به دنبال ایجاد رابطه احساسی در زمینه‌ای گسترده‌تر از کمپانی خود باشید.

3 . مخاطبان خود را محدود کنید.

مسلما شما به دنبال این هستید که افراد بیشتری ویدئوی شما را ببینند در صورتی که مهم این است که افراد درست شما را ببینند. ویدئویی نسازید که به دنبال تاثیرگذاری بر همه افراد جهان باشد، شما فقط نیاز به جذب بازار هدف خود دارید و می توانید این کار را با اولین جمله‌ ویدئو خود انجام دهید. اگر اولین جمله شما خاص باشد در ابتدا و به سرعت تماشاچیان تصادفی را حذف خواهید کرد و می‌توانید ویدئو را با کسانی که تا انتهای آن شما را همراهی خواهند کرد ادامه دهید، زیرا توجه زیاد آن‌ها نشانه‌ای از علاقه آن‌ها به کار شماست.

4 . اهداف قابل اندازه گیری تعیین کنید.

قبل از اینکه ویدئوی تبلیغاتی خود را منتشر کنید آن را به اهداف واقعی تجاری مرتبط کنید. برندهای تجاری باید تلاش کنند بیش از 60درصد از توجه مخاطبان را تا پایان ویدئو جلب کنند. اگر ویدئوهای خود را در طول زمان بهبود بخشید تا مطابق ترجیحات و علایق مخاطبان شوند، هرروز بینندگان بیشتر و بیشتری شما را تماشا خواهند کرد که فرصت‌های بسیاری را برای شما بوجود خواهد آورد.

5 . یک استراتژی جامع برای توزیع داشته باشید.

اگر تنها از یک کانال توزیع استفاده کنید جذب مخاطبان بیشتر کار بسیار مشکلی خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که از تمام محل‌هایی که برای محتوای برند شما معنادار هستند استفاده کنید. ویدئوی خود را در محل‌هایی فراتر از یوتیوب مانند وب‌سایت و وبلاگ خود، وبلاگ‌های دوستان و شریکان، رسانه های اجتماعی و مطبوعات منتشر کنید.