تازه ها

ماهنامه کاربردي بازارياب بازارساز با هدف تعالي فرهنگ بازاريابي و فروش در سازمان‌هاي ايراني از تير ماه سال 1393 فعاليت خود را آغاز کرده است و تاکنون بدون وقفه چاپ و عرضه شده است.

مخاطبان هدف اين نشريه نيروهاي عملياتي فروش يا به عبارتي نيروهاي صف فروش هستند. ويزيتورها، فروشندگان، موزعان، سرپرستان فروش و حتي انبارداران و رانندگان طيف وسيع مخاطبان بازارياب بازارساز را تشکيل مي‌دهند.

در اين نشريه تلاش ما بر اين است که از تئوري‌گويي و کلي‌گويي پرهيز کنيم و مطالبي کاملاً کاربردي را با زباني ساده در اختيار مخاطب‌مان قرار دهيم تا او بتواند آنچه را مي‌آموزد به سرعت در کار خود پياده‌سازي کند و نتيجه‌اش را ببيند.

فایل صوتی میزگرد / گفتگو :
فایل صوتی میزگرد این شماره دردست آماده سازی است.
چکیده مجله :

یادداشت مدیر مسئول

به قلم پرويز درگي

سرمقاله

به قلم مهندس اميرحسين سرفرازيان

سرخط خبرها

۹۷ درصد فروشگاه‌های اینترنتی مجوز ندارند

بازاریابی حلقه مفقوده تولید در خراسان جنوبی است

افتتاح هایپرمارکت رفاه در استان قم

فروش بیمه‌نامه شخص ثالث با موبایل

سهم محصولات ترکیه‌ای در قفسه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رو به افزایش است  

صادرات سیمان نیازمند بازاریابی و بازارشناسی است

فروش سالانه 5 میلیون ماهی قرمز در کشور

هیچ مشکلی در بازاریابی و فروش نفت نداریم

یک برندقابل اعتماد از خود بسازید

برندسازی شخصی روشی کارآمد برای ارسال تصاویر ما به دنیای اطراف‌مان است. بسیاری از نیروهای واحد فروش، برندسازی شخصی را فراموش می‌کنند چون معتقد هستند اگر تمام تلاش و تمرکزشان روی فروختن باشد، برند شخصی آنها خود به خود ایجاد می‌شود...

برنامه ریزی فروش (بخش سوم)

در دو شماره قبلي، در مورد «برنامه ريزي» در نرمافزار پخش و فروش صحبت کرديم. در اين شماره،  قسمت سوم و آخر از اين مطلب را با هم ميخوانيم.

کوروش یک شهر است

گفتوگو با مدير بازاريابي کوروش مال

سفارش سازی در داروخانه (قسمت نهم)

اگر در شرکت پخشی فعالیت می‌کنید که چندین برند مختلف را در دستور فروش دارد، روش هوشمندانه این است که فعالیت‌های خودتان را بر اساس روش جاری شرکت‌تان در زمینه تخصیص پورسانت هر برند، منطبق کنید...

پارادوکس هدف گذاری؛ بفروشیم یا نفروشیم

بحث هدف‌گذاری برای نیروهای فروش یکی از مهم‌ترین و چالشی‌ترین جنبه‌های کاری در سازمان‌هایی است که به نوعی با مسئله فروش درگیر هستند. هدف‌‌گذاری با پورسانت گره خورده است و همانطور که همه می‌دانیم پورسانت یکی از عوامل مهم ایجاد انگیزه در فروشندگان است.

موج سواری در شبکه های اجتماعی

امروزه شاهد پیشرفت روزافزون ارتباطات در صنایع و شرکت‌های مختلف با مخاطبان هستیم. ارتباطی که از حالت یک طرفه از سمت شرکت‌ها به سوی مشتریان تبدیل به ارتباطی دوطرفه شده است....

نقش مسئولان دفتر مديران در خوشنامي سازمانها

میزگردی با حضور مسئولان دفاتر شرکت هاي پخش.

سخنی با فروشندگان فروشگاهی

روی سخن این مطلب با فروشندگان عزیزی است که در فروشگاه‌ها با مشتریان مراوده دارند. این فروشندگان که اصطلاحاً فروشندگان ایستا یا کانتری نامیده می‌شوند، وظایف و مسئولیت‌هایی دارند که آنها را از فروشندگان رونده (ویزیتور) مجزا و متمایز می‌سازد... 

تبلیغات بصری و خلاقانه محصولات دندانپزشکی

چند نمونه از تبليغات محيطي در حوزه دهان و دندان

پرویز درگی به سؤالات شما پاسخ  می دهد

در اين بخش به پرسشهاي خوانندگان مجله پاسخ داده ميشود.

بهتر شدن ادامه دارد

گفتوگو با مدير بازاريابي مجموعه هتلهاي پارسيان

قاطع باشید و هرچه زودتر، نه بشنوید

شاید سخت‌ترین جنبه فروش، مدیریت اعتراضات یک مشتری باشد. اعتراض مشتریان به شکل‌های مختلف بروز و ظهور پیدا می‌کند. برخی از اعتراضات مربوطه به عدم وجود نقدینگی یا بودجه کافی برای خرید محصول یا خدمت می‌شود....

اسانس اراده در باریج اسانس

معرفي يکي از کارآفرينان برتر کشور

کتابخانه

معرفي دو کتاب در حوزه بازاريابي و فروش