-
سخنی با فروشندگان فروشگاهیسخنی با فروشندگان فروشگاهی
ادامه مطلب -
استیو جابز و ارائهی موفق شش دقیقهای!استیو جابز و ارائهی موفق شش دقیقهای!
ادامه مطلب -
5 نکته ضرروری برای بازاریابی بهوسیله ویدئوهای تبلیغاتی5 نکته ضرروری برای بازاریابی بهوسیله ویدئوهای تبلیغاتی
ادامه مطلب -
جلسات فروش را چگونه برگزار کنیم؟جلسات فروش را چگونه برگزار کنیم؟
ادامه مطلب -
راهکارهایی برای درست صحبت کردن با مشتریراهکارهایی برای درست صحبت کردن با مشتری
ادامه مطلب -
فروشندهای تکنیکی باشیدفروشندهای تکنیکی باشید
ادامه مطلب -
راهکارهایی برای استخدام فروشندگان بهترراهکارهایی برای استخدام فروشندگان بهتر
ادامه مطلب -
چگونه فروشندگانی نوآور داشته باشیم؟چگونه فروشندگانی نوآور داشته باشیم؟
ادامه مطلب -
چرا کسی به حرفهای من گوش نمیکند؟چرا کسی به حرفهای من گوش نمیکند؟
ادامه مطلب -
آب رفته به جوی باز می گرددهنر بازگرداندن مشتری
ادامه مطلب
ماهنامه کاربردي بازارياب بازارساز با هدف تعالي فرهنگ بازاريابي و فروش در سازمانهاي ايراني از تير ماه سال 1393 فعاليت خود را آغاز کرده است و تاکنون بدون وقفه چاپ و عرضه شده است.
مخاطبان هدف اين نشريه نيروهاي عملياتي فروش يا به عبارتي نيروهاي صف فروش هستند. ويزيتورها، فروشندگان، موزعان، سرپرستان فروش و حتي انبارداران و رانندگان طيف وسيع مخاطبان بازارياب بازارساز را تشکيل ميدهند.
در اين نشريه تلاش ما بر اين است که از تئوريگويي و کليگويي پرهيز کنيم و مطالبي کاملاً کاربردي را با زباني ساده در اختيار مخاطبمان قرار دهيم تا او بتواند آنچه را ميآموزد به سرعت در کار خود پيادهسازي کند و نتيجهاش را ببيند.
یادداشت مدیر مسئول
به قلم پرویز درگی
سرمقاله
به قلم احمد آخوندی
سرخط خبرها
اخبار بازاریابی و فروش
اهدای رایگان کتاب در فروشگاههای بزرگ شیراز
بستهبندی، عامل گرانی گوشت در فروشگاههای زنجیرهای
خیز صربستان و اسلوونی برای جذب گردشگران ایرانی
بیشتر از نیازمان کتاب چاپ میکنیم
پیشبینی مؤسسات جهانی از رشد بازار خردهفروشی در ایران
فرش ایران؛ تاریخ دیرین و بازاریابی نوین
بازاریابی؛ راهکار رونق گردشگری زنجان
صنعت سنگ میتواند بازوهای صادراتی کشور را تقویت کند
حرفه ای باشید تا بفروشید
زمانی که قرار است به عنوان نیروی فروش در جلسهای حضور یابید و برای گرفتن پروژه با مشتری مذاکره کنید، رعایت یک سری از موارد تضمینکننده موفقیت شما خواهد بود. آمادگی پیش از جلسه، جمعآوری مطالب درست و دقیق و متناسب با نیاز مشتری، آگاهی از فنون مذاکره و... از جمله این موارد هستند....
اکسل کاربردی برای مدیران کسب و کار
در ادامه مباحثی که در شماره قبل مطرح شد و در مورد مهارتهای موردنیاز برای موفقیت در امر فروش و پخش بود، قرار است در مورد یکی از مهمترین موارد این موضوع، یعنی کاربرد اکسل برای مدیران کسبوکار مطالبی خدمتتان ارائه کنم.
نکاتی چند در ارتباط با وصول مطالبات
با توجه به شرایط کنونی بازار ایران، بسیاری از مشتریان سعی دارند تا فاکتورهای خریدشان رسید گردد تا در زمانی مناسب تسویه صورت پذیرد. از سوی دیگر سازمانها و شرکتها به دنبال فروش بیشتر و در نهایت سود بیشتر هستند....
مهارت های کلامی و غیر کلامی در بازاریابی و فروش حرفه ای
حتماً براي همه ما اتفاق افتاده است كه فروشندهاي جنس بسيار خوبي را به ما معرفي ميكند و تمام خصوصيات آن جنس را هم بيان ميكند ولي با خود ميگوييم: درباره همه چيز صحبت ميكند و تمام خصوصيات را ميگويد ولي نميدانم چرا نميتوانم بهش اعتماد كنم!
صنعت پخش؛ دیروز، امروز، فردا
اولین شرکت پخش در ایران در سال 1353 توسط آقای کاظم خسروشاهی و به نام شرکت خوراک برای توزیع محصولات کارخانه مینو تأسیس شد. خانواده خسروشاهی که اغلب در خارج از کشور تحصیل کرده بودند، نسبت به انتقال تجارب و تکنولوژی پیشرفته به کشور خدمات شایستهای انجام دادند.
نقش مسئولان دفاتر مدیران در خوشنامی سازمان ها
میزگرد با حضور تعدادی از مسئولان دفاتر مدیران عامل سازمان ها
پیروزی در جنگ بر سر قیمت
آیا کارشناسان فروش شما اصرار دارند که برای نهایی کردن فروش مجبور به تخفیف دادن هستند؟ آیا شرکت شما برای آنکه همیشه یک قدم از سایر رقبا جلوتر باشد مجبور است به صورت مستمر به تمایزبخشی به محصولات خود بپردازد؟ معمولاً در اکثر سازمانها ...
پرسش و پاسخ
پرویز درگی به سئوالات شما پاسخ می دهد
درسهای موفقیت از افراد موفق
یکی از مسائلی که همواره توجه مرا به خود جلب کرده این است که افرادی که توانستهاند در حوزه کسبوکار انسانهای موفقی باشند، چه پیشنهاداتی برای دیگران دارند. صحبت کردن با این افراد و استفاده کردن از تجربیات آنها مانند ورق زدن کتابی است که در صفحه صفحه آن نکات ارزشمندی وجود دارد...
برند و مزایای آن
انسان از دیرباز برای تفکیک نمودن مالکیت حیوانات و احشام از علائم و نشانهها بهره میجسته است. قومها و طایفهها برای خود نماد، نام و یا پرچمی مشخص میکردهاند تا از سایر قوم و قبیلهها تمیز داده شوند. اهمیت داشتن علامت، عنوان و نشانه خاص، علاوه بر تأثیرگذاری بر زندگی مردمان، در تجارت نیز امتداد پیدا کرده و امروزه به عنوان بحث گستردهای با عنوان برند، خود را مطرح کرده است...
نوش دارو قبل از مرگ سهراب(جمع بندی نکات)
یک ضربالمثل چینی میگوید: «کمرنگترین جوهرها از قویترین حافظهها ماندگارتر است.» لذا پیشنهاد میشود بیش از اندازه به حافظه خود به عنوان ویزیتور اتکا نکنیم زیرا در صورت فراموشی مطلبی، ممکن است لطمات جبرانناپذیری بر سطح ارتباطات ما با مشتریان عزیزمان بگذارد،...
شبکه های اجتماعی شمشیر دولبه هستند
موفقیت در فعالیتهای بازاریابی نیازمند آشنایی با اصول و قواعدی خاص و به کار بردن آنها است. تبلیغات در مکانهای پرمخاطب، برخورداری از محتوای مناسب، حضور در شبکههای اجتماعی و استفاده از دنیای مجازی هرکدام نقش مؤثری در موفقیت یک برنامهی بازاریابی جامع ایفا میکنند. رعایت این اصول اگر چه برای دستیابی به موفقیت ضروری است اما کافی نیست....
فروشنده پیشرو کیست؟ (بخش دوم)
بازاریابی حسی را شاید بتوان قدیمیترین شاخه بازاریابی نامید. از بدو تشکیل بازار در جوامع مختلف بشری، حس، نقش مهمی در روند تولید و مصرف کالاها و خدمات داشته است. کافی است در اقصی نقاط کشور خودمان سری به بازارهای سنتی بزنید. از بازارهای خوی، ارومیه، اردبیل و تبریز در غرب کشور شروع کنیم که هنر معماری در آنها به حد کمال چشمنواز است...
دست فروشنده تازه وارد را بگیریم
شرکتها برای یافتن، مصاحبه کردن و استخدام کردن فروشندگان جدید انرژی و هزینه بالایی را متحمل میشوند. نگاهی گذرا به آگهیهای استخدام شرکتهای پخش در روزنامههای کثیرالانتشار و شبکههای اجتماعی نشان میدهد که مسئله استخدام نیروی شایسته فروش برای سازمانهای فروش یکی از دغدغههای همیشگی سازمانها است...
تب تلگرام
سرعت رشد شاخههای مرتبط با فناوری در چند سال اخیر به بالاترین درجه خود رسیده است. اینترنت این آشنای قدیمی، برای برخی یادآور زمانی است که با اشغال کردن خط تلفن، خرید کارت اینترنت و صدای بوق مودم دایل آپ با سرعتی اندک به دنیایی متصل میشدند که تا به حال مشابه آن را ندیده بودند...
عشق کار
معرفی یکی دیگر از کارآفرینان برتر کشور
کتابخانه
معرفی دو کتاب در حوزه بازاریابی و فروش
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید
هر آنچه می خواهید درباره فروش بدانید